Wat moet ik doen als er een zakje Earbeanz blijft hangen in de automaat?

In de Earbeanz automaat is alles zo geconfigureerd dat producten soepel en goed worden uitgegeven. Toch kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een zakje blijft hangen. In deze instructie lees je hoe je dit probleem eenvoudig en snel kunt oplossen, zodat de automaat weer klaar is voor gebruik.

Note: Deze instructie is bedoeld voor de operator/beheerder van de automaat. Lees onderstaande artikelen hoe je als operator verbinding maakt met de automaat.

1. Hoe word ik operator van mijn machine?

2. Hoe log ik in op mijn Junea account?

3. Hoe maak ik verbinding met de Junea?


Stap 1: Open de Junea webapplicatie.

  • Scan de QR-code van de automaat met de camera van je smartphone.
    Note: let op dat je inlogt met het account waarop je bent toegewezen als operator van de Junea. Lees hier meer over hoe je kunt inloggen in je account.

Stap 2: Ontgrendel de deur.

  • Klik op de drie verticale bolletjes rechtsboven op je beeldscherm.
  • Klik vervolgens op 'Bijvullen' en 'Klik om te ontgrendelen'. Deze velden zijn onderstaand in het rood gemarkeerd.

IMG_3528.PNG  IMG_3529.PNG  IMG_3530.PNG

  • Nadat je op ontgrendelen hebt geklikt, hoor je de deur van zijn slot schieten. Het systeem werkt vergelijkbaar als dat van een modern keukenkastje. Druk hiervoor op de rechterbovenhoek en rechteronderhoek van de voorkant van de automaat. 

Stap 3: Haal de Earbeanz uit de automaat en sluit de deur

  • Haal het vasthangende zakje Earbeanz uit de spiraal en geef deze mee aan de koper.
    • Let op: Pak hierbij het achterste zakje uit de betreffende spiraal pakt. Wanneer je de Earbeanz uit het voorste vakje pakt, ontvangt de volgende koper niks omdat het vak dan leeg is. 
  • Controleer of de overige producten correct in de spiraal geplaatst zijn, zoals te zien is op de afbeelding hieronder. Controleer de voorraad van de rij waar het zakje is blijven hangen en pas de voorraad aan in de app wanneer nodig. 
  • Sluit de bijvulinstructie af en zorg ervoor dat de deur van de automaat goed gesloten is. Heb je de lade verplaatst? Vergeet dan niet deze ook op de juiste manier terug te sluiten.

IMG_3544.jpg

 

Kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via de supportpagina door een ticket in te dienen: Ticket indienen

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Artikelen in deze sectie

Direct een vraag indienen
De snelste weg naar een antwoord: Maak een ticket aan en kom in contact met onze support afdeling
Openingstijden support:
Maandag t/m vrijdag; 09:00 - 17:00
Follow us on Twitter
Get the latest news and updates first