In de Junea Snacks bevindt zich achter elke spiraal een motor die de spiraal laat draaien wanneer er een product wordt besteld. Wanneer een motor verkeerd staat gedraaid, leidt dit tot een storing in de automaat. Zelf kun je niet herkennen dat een motor verkeerd staat. Je zult dit dus horen van een supportmedewerker van Junea die daarbij aangeeft om welke motor in welke lade het gaat. In dit artikel lees je hoe je een motorstoring kan verhelpen.
Note: Onderstaande actie kan alleen worden uitgevoerd door de operator van de automaat. Lees onderstaande artikelen hoe je als operator verbinding maakt met de automaat.
1. Hoe word ik operator van mijn machine?
2. Hoe log ik in op mijn Junea account?
3. Hoe maak ik verbinding met de Junea?
Kijk onderstaande video om de motorstoring op de juiste manier te verhelpen:
Of volg onderstaand stappenplan om de motorstoring op de juiste manier te verhelpen:
Stap 1: Ontgrendel de deur.
- Zorg dat je bent ingelogd op het account waarmee je bent toegewezen als operator van de Junea.
- Open vervolgens de deur van de automaat. Lees hier hoe je dit doet.
Stap 2: Reset de motor die in storing staat.
- Van een supportmedewerker van Junea krijg je te horen welke motor de storing veroorzaakt. Hierbij wordt de lade en de rij vermeld.
- Trek de lade waarin de desbetreffende motor zich bevindt naar je toe.
- Pak de desbetreffende spiraal goed vast, en draai hem vervolgens een kwartslag totdat de motor mee draait. Je hoort een hierbij een hoog geluid die ook in de onderstaande video hoorbaar is.
- Sluit vervolgens de lade totdat je deze in het slot voelt en hoort vallen. Lees hier hoe je dit doet.
- Sluit vervolgens de deur van de Junea.
Bij het juist resetten van de motor zal de automaat een wit licht tonen. Indien er een rood licht brandt, lees dan hier verder.
Kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via de supportpagina door een ticket in te dienen: Ticket indienen