Wanneer je als klant ervoor kiest om de bevoorrading van de automaat via Junea te laten verlopen, dan ontvang je automatisch pakketten met producten als de voorraad in de automaat leeg dreigt te raken. Het kan zijn dat je hierbij een product tegenkomt dat nog niet eerder in het assortiment van de automaat is opgenomen. Dit noemen we een 'nieuw product' en in dit artikel lees je hoe je dit product op de juiste manier bijvult.
Benieuwd naar de gehele bijvulinstructie voor de Junea? Lees dan onderstaande artikelen:
1. Hoe kan ik mijn Junea Snacks bijvullen?
2. Hoe kan ik mijn Junea Drinks bijvullen?
Het kan voorkomen dat je een nieuw product in je Junea-bestelling aantreft om verschillende redenen:
-
Nieuw product: we voegen regelmatig nieuwe producten aan ons assortiment toe waarvan we verwachten dat deze zullen aanslaan bij jullie doelgroep. Deze aanpassing voeren wij proactief door.
-
Proactieve aanpassing op basis van het verbruik: Soms vervangen we proactief een product dat niet aanslaat bij jullie doelgroep door een ander product uit ons assortiment.
- Klantverzoek: Het kan ook zijn dat je als klant specifiek hebt gevraagd om een wijziging in het assortiment van jullie Junea automaat.
Als je een nieuw product ontvangt, is het bedoeld als vervanging voor een bestaand product in je Junea-automaat. Om te ontdekken waar je dit nieuwe product plaatst, volg je eenvoudig onderstaande stappen:
Stap 1: Start het bijvulproces
- Start het bijvulproces zoals je dit altijd doet. Lees hier hoe je dit doet.
- Tijdens het bijvullen in de app kun je zien waar het nieuwe product past. In de webapplicatie wordt dit weergegeven doordat er een schaduw verschijnt in de rij waar het nieuwe product gevuld moet worden. Zie het onderstaande screenshot hoe dit wordt weergegeven.
- Klik vervolgens op de rij waar het nieuwe product gevuld moet worden.
- Je ziet dat het huidige product niet meer beschikbaar is om bij te vullen. Onder het huidige product tref je het nieuwe product aan. Uiteraard is de huidige voorraad daarvan 0, want er zit nog niets van in de automaat.
Stap 2: Voeg het nieuwe product toe aan de Junea automaat
- Controleer de voorraad van het huidige product dat al in de automaat zit en pas deze aan wanneer nodig.
- Vervolgens kun je de nieuwe producten fysiek bijvullen aan de automaat. Deze plaats je dus achter het huidige product.
- Het is essentieel dat de voorraad van het nieuwe product wordt bijgewerkt in de kolom 'Aantal bijgevuld'. Zo wordt dit nieuwe product bestelbaar gemaakt voor de gebruikers.
- Let op: Houd er rekening mee dat het nieuwe product niet kan worden besteld totdat het huidige product volledig is uitverkocht.