Ik wil iets in ons assortiment aanpassen, wat moet ik doen?

 

Wil je een aanpassing maken in jouw Junea assortiment? Op dit moment is het belangrijk om te weten dat alle wijzigingen aan je assortiment via ons verlopen, omdat we de online bestelomgeving vanuit ons systeem op maat voor je inrichten. Dit artikel geeft een gedetailleerde beschrijving van hoe je een assortimentswijziging kunt doorgeven. Houd er rekening mee dat het proces varieert afhankelijk van je abonnementstype.


Stap 1: Controleer je huidige abonnement (en je assortiment) 

Op basis van je abonnement is er een selectie producten samengesteld waar je uit kunt kiezen voor je Junea automaat. Om te weten welk abonnement je hebt, kun je het beste de laatst gestuurde factuur raadplegen. Hierop vind je één van onze abonnementen: Essential abonnement, Happiness abonnement of Revenue abonnement. 

Benieuwd uit welke producten je kunt kiezen als Junea je productleverancier is, op basis van jullie abonnement? 

Happiness en Essential abonnement > link naar snacks & drinks menu 

Revenue abonnement - Junea als productleverancier > link naar inkooplijst

Benieuwd waar je producten voor de Junea Drinks aan moeten voldoen zodat ze passen in de automaat? Klik dan hier

Stap 2: Kies de juiste link!

Klik op basis van jullie huidige abonnement op de juiste link hieronder voor het doorgeven van een wijziging van jullie assortiment. Lees de instructie boven aan het document eerst goed door voordat je het document invult. Zodra je op ‘submit’ drukt ben jij klaar en gaan wij voor je aan de slag met het doorvoeren van de wijziging(en).

Happiness abonnement

  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Snacks assortiment
  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Drinks assortiment

Essential abonnement

  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Snacks assortiment
  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Drinks assortiment

 Revenue abonnement – Junea is productleverancier 

  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Snacks assortiment
  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Drinks assortiment

 Revenue abonnement – eigen inkoop

  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Snacks assortiment
  • Klik hier voor een wijziging in jullie Junea Drinks assortiment
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Artikelen in deze sectie

Direct een vraag indienen
De snelste weg naar een antwoord: Maak een ticket aan en kom in contact met onze support afdeling
Openingstijden support:
Maandag t/m vrijdag; 09:00 - 17:00
Follow us on Twitter
Get the latest news and updates first