In het klantportaal kun je alle transacties over een bepaalde periodes inzien. Hiermee heb je inzicht in de prestaties van de Junea op jouw locatie. In dit artikel wordt uitgelegd hoe je in het klantportaal dit inzicht kunt verkrijgen. Lees onderstaande artikelen voor meer informatie en andere functies van het klantportaal:
1. Hoe log ik in op het klantportaal?
2. Hoe pas ik de prijzen van de producten in mijn Junea aan?
Note: dit is alleen mogelijk voor klanten met een Revenue pakket.
Stap 1: Log in op het klantportaal
- Log in op het klantportaal met de inloggegevens die je hebt ontvangen in de mailbox. Lees hier hoe je dit doet.
Stap 2: Geneer een export van de verkopen
- Wanneer je bent ingelogd op het klantportaal, kom je op de hoofdpagina terecht.
- Boven in de taakbalk is de knop 'Export verkopen' weergegeven. In de onderstaande afbeelding is deze in het rood gemarkeerd.
- Kies vervolgens een startdatum en een einddatum waarbinnen je de verkopen wil exporteren. Klik vervolgens op 'Export toesturen'.
- Er wordt een download gestart waarbij er een Excel-bestand wordt gegeneerd waarin per transactie de volgende velden zijn opgenomen: soort product, eventuele transactiekosten, aankoopdatum, prijs en het machine ID.