Als je het Revenue pakket hebt aangeschaft, geef je ter voorbereiding van de plaatsing aan wie de bevoegdheid krijgt over het klantportaal. In dit artikel lees je hoe je als beheerder in kunt loggen in dit klantportaal. Vervolgens wordt in onderstaand artikel beschreven wat de mogelijkheden van het klantportaal zijn.
1. Wat is het klantportaal en hoe werkt dit?
Stap 1: Controleren van inloggegevens in de mail
- Ter voorbereiding van de plaatsing maakt het Junea supportteam een account aan voor de beheerder van het klantportaal.
- Deze beheerder ontvangt een mail waarin de inloggegevens worden weergegeven. Daarnaast is er ook een link opgenomen die verwijst naar het klantportaal.
Stap 2: Inloggen op het klantportaal
Bij het Revenue pakket zijn er 2 opties:
Optie 1: Inkoop bij Junea
- Kies je ervoor om de inkoop van de producten te laten verlopen via Junea? Dan kun je inloggen via deze link.
Optie 2: Eigen inkoop
- Koop je de producten in bij een externe leverancier? Dan kun je inloggen via deze link. In de onderstaande afbeelding is het inlogscherm weergegeven van het Junea klantportaal.